Tuesday, May 31, 2011

busy



mengupdate blog bukanlah menjadi favourite aku, lately ni. padahal hati ini meronta-ronta nak update. macam-macam benda aku nak merapu. aku nak cerita hari lahir aku, nak cerita langgar tembok, nak cerita g hari belia etc etc. tapi kesudahnya haram apa pun aku tak update. bukan setakat tak update, nak log in blogger pun malas. bila osmet tanya kenapa aku tak update blog, busy adalah jawapan yang terbaik. memanjang aku kata busy. busy ke aku ni? busy tapi aku sempat main game winlines hari-hari. busy tapi aku sempat buat bisnes part time. yang ikut sebenarnya, memang aku busy. sempena dapat bos baru yang semangat dia fuhyoh! so, aku memang busy. tahun lepas sasaran kerja tahunan (SKT) aku ada tiga belas perkara saja. tahun ni dah mencapai sembilan belas perkara. 


kau ada kerja sampai sembilan belas perkara? ? itu tak termasuk lagi perkara mengikut arahan dari semasa ke semasa. mahu muntah darah kalau fikir.


dah, cukup setakat itu. aku akan cuba update sekerap yang mungkinlah lepas ni. mungkin update blog ni kena masuk SKT baru laju sikit entry. ngehngeh

oklah, mahu tengok tv busy. till then, xoxo

No comments: