Thursday, October 06, 2011

R.I.P Steve Jobs (Co-Founder Apple)

Salam hari khamis,

pagi-pagi housemate da kepoh bagitahu co-founder Apple, Steve Jobs passed away.

Steve Jobs, a very genius person

Walaupun personally aku tak pakai satu produk apple pun, tapi bila tahu dia passed away, adalah rasa sedikit sedih. kau tengok betapa smart + genius mamat ni. dari produk ipod hingga ke ipad. tu semua daripada idea mamat ni lah.

aku ingat salah korang kawan aku penah cita yang mamat ni sakit kanser. disebabkan dia tahu dia hidup tak lama, dia keluarkan semua idea yang ada kat kepala dia before dia mati. itu sebab masa i-phone 4 baru launched, tak lama tu ipad pulak keluar. lepad tu ipad2 pulak.

aku nak cerita panjang pasal mamat ni, aku tak bapa kenal.apa-apa pun, refer kat sini

punya lama tak update, sekali update cerita orang RIP. haih

okla,

pura-pura bizi. till then, muah

No comments: